DirectX 11.exe

DirectX 11.exe

DirectX 11.exe
Rozmiar 1,4 MB
Głównym celem przyświecającym projektantom DirectX 11 było dostarczenie programistom wygodnego
narzędzia umożliwiającego wykorzystanie właściwości dostępnego na rynku
(teraz i w najbliższej przyszłości) sprzętu, w tym kart i systemów graficznych z wieloma
rdzeniami graficznymi, takich jak ATI CrossFire czy NVIDIA SLI, oraz systemów wieloprocesorowych,
w taki sposób, aby jak najlepiej wykorzystać ich potencjał obliczeniowy.
Według Kevina Gee zestaw nowych funkcji DirectX 11 zapewnia przede wszystkim:

* obsługę sprzętu przez system operacyjny na znacznie niższym poziomie,
* udoskonalenie przetwarzania wielowątkowego,
* nowy, realizowany sprzętowo etap teselacji,
* udoskonaloną kompresję tekstur,
* model cieniowania Shader Model 5.0,
* jednostki obliczeniowe ogólnego zastosowania (ang. Compute Shader).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zboralski.keep.pl
  • img
    \