Super Hind EUR.iso
Super Hind EUR.iso Rozmiar 289,1 MB |
Super HIND to symulator lotu, w którym gracz przejmuje kontrolę nad słynnym rosyjskim śmigłowcem szturmowym, a konkretnie fikcyjną, bardziej futurystyczną wersją tej maszyny – MI-45D Super Hind. Za przygotowanie gry odpowiedzialne jest fińskie studio developerskie Mountain Sheep, specjalizujące się w opracowywaniu produkcji na handheldy. Jedyną platformą docelową dla omawianej symulacji jest konsola PSP.
Akcja opisywanej gry rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Gracz wciela się w chorążego Dante Griffina, zasiadając za sterami tytułowego śmigłowca bojowego. Fabuła gry w znacznym stopniu nawiązuje do prób przeciwstawienia się zapędom pewnego wielonarodowego konsorcjum, stając do bezpośredniej walki o niepodległość swojej ojczyzny. Kampania dla pojedynczego gracza składa się z kilkunastu różnych misji, które pokonuje się w ściśle ustalonej kolejności. Pomiędzy kolejnymi etapami wyświetlane są krótkie scenki przerywnikowe, obrazujące postępy gracza, choć nie zabrakło też okien dialogowych, pojawiających się bezpośrednio w trakcie gry.
Sterowany śmigłowiec jest wyposażony w wiele różnych rodzajów broni. Co ciekawe, niektóre narzędzia zagłady są początkowo zablokowane, gdyż dostęp do nich możliwy staje się dopiero po dotarciu do dalszych misji gry. Lista uzbrojenia obejmuje między innymi działka maszynowe, rakiety samonaprowadzalne czy służące do precyzyjnego eliminowania konstrukcji wroga bomby.
Do walk staje się zarówno nad suchym lądem, jak i nad morzem. W pierwszym przypadku można liczyć między innymi na obecność wrogich czołgów czy mobilnych wyrzutni SAM. Walki rozgrywane nad akwenami wodnymi obfitują z kolei w likwidację wrogich niszczycieli czy łodzi powodnych. Nie zabrakło również powietrznych potyczek, zakładających eliminację śmigłowców, myśliwców, a nawet rakiet balistycznych.
Oprawa wizualna gry prezentuje stosunkowo wysoki poziom wykonania. Gracz porusza się po trójwymiarowym środowisku, dysponując dużą swobodą działania. Wydarzenia obserwowane są z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu na ekranie widoczny jest dowodzony śmigłowiec.